zdravetipy_transparent-horizontal-pozitiv

Zbavte sa tuku vďaka týmto efektívnym cvikom na doma: Stratíte centimetre z bruška, aj zo stehien!

Prinášame vám sériu efektívnych cvikov, ktoré vám pomôžu páliť tuk a dostať sa do vytúženej formy.

Najlepšie je, že ich môžete vykonávať v pohodlí svojho domova.

Pustite sa do cvičenia ešte dnes a výsledky na seba nenechajú dlho čakať.

 

 

Celý tréning nájdete na YouTube kanáli Workout 4D.

Medzi jednotlivými cvikmi si doprajte vždy 20 sekundovú prestávku.

1. Cvik

Ľahnite si na bok na podložku, jednu ruku si dajte pod hlavu a nohy pokrčte v kolenách.

Hornú nohu teraz zdvíhajte čo najvyššie, svaly sú napnuté.

 

 

Opakujte 20-krát a potom nohy vymeňte.

2. Cvik

Ľahnite si na chrbát, nohy pokrčte v kolenách a chodidlá položte na zem.

Otvárajte stehná smerom von a následne vráťte k sebe.

 

 

Opakujte 22-krát. 

3. Cvik

Ľahnite si na podložku s vystretými nohami a ruky položte dozadu za hlavu.

Striedavo zdvíhajte hornú časť tela a ťahajte ruky k zdvihnutej nohe, ktorú pri zdvihu pokrčíte v kolene. 

 

 

Strany striedajte a cvik opakujte 20-krát.  

4. Cvik

Opäť si ľahnite do polohy s otvorenými stehnami do strán a chodidlami k sebe.

 

 

Tentokrát však zdvíhajte panvu do mostíka.

Opakujte 20-krát.

5. Cvik

Ľahnite si na bok, jednou rukou si podoprite hlavu a druhou rukou sa oprite dlaňou o podložku.

Nohy sú vystreté.

Teraz hornú nohu zdvihnite na podložku a následne k nej prinožte hore aj druhú nohu. 

 

 

Potom spodnú nohu položte naspäť na podložku a na ňu položte vrchnú nohu.

Opakujte v tempe 20-krát.

Vystriedajte strany a opakujte.

6. Cvik

Ľahnite si na chrbát, ruky položte vedľa tela a nohy vystrite.

Teraz v ľahu nohy tesne nad zemou potiahnite do strán od seba a následne ich zdvihnite rovno hore, kde ich spojte.

 

 

Potom ich položte späť do východiskovej polohy a opakujte 20-krát v tempe. 

7. Cvik

Ľahnite si na bok, spodnú nohu pokrčte a vrchnú vystrite.

Ruky si dajte za hlavu.

Priťahujte k sebe koleno vrchnej nohy a lakeť vrchnej ruky.

 

 

Opakujte 20-krát a potom vymeňte strany.

8. Cvik

Ľahnite si na chrbát, ruky vystrite pred seba a nohy pokrčte v kolenách do pravého uhla.

 

 

Ťahajte jednu nohu dolu tesne nad podložku a zároveň opačnú ruku dozadu za hlavu.

 

 

V tempe striedajte strany.

Opakujte 20-krát.

9. Cvik

Ľahnite si na brucho, rukami sa oprite o podložku a jednu nohu zdvíhajte hore.

 

 

Sedacie svaly sú napnuté, opakujte 20-krát. 

Následne to isté opakujte druhou nohou.

10. Cvik

Ľahnite si na chrbát, nohy pokrčte v kolenách a ruky si dajte za hlavu.

Striedavo k sebe priťahujte lakeť jednej ruky a opačné koleno. 

 

 

Cvičte v tempe 20-krát. 

Po odcvičení všetkých desiatich cvikov celú sériu opakujte ešte raz.

Na konci si doprajte strečing.

Celé cvičenie nájdete v priloženom videu.

Veľa šťastia!

 

Tento obsah nie je možné sprístupniť bez prijatia súborov cookies.

 

Foto: pexels

Najlepšie tipy pre zdravie